تهدیدهای تروریست ها در شب و صبح حادثه

بسم الله

خبرگزاری انتخاب: این منبع مطلع به خبرنگار ما گفت: شب و صبح حادثه، به نیروهای امنیتی اطلاع داده شد که اخباری مبنی بر بمب گذاری در مدرسه جنب کانون رهپویان وصال به گوش رسیده است.
وی افزود: پس از کسب اطلاع از این خبر، نیروهای امنیتی و ماموران پلیس، با حضور در این مدرسه و اطراف آن تمامی نقاط این مدرسه را وارسی کردند، اما به نقطه مشکوکی نرسیدند.
این منبع مطلع افزود: درواقع اخبار مربوط به بمب گذاری از سوی گروه های تروریستی، هشداری بوده که این عملیات تروریستی به زودی در این منطقه به وقوع خواهد پیوست. در همین حال، یک عضو کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز به خبرنگار ما گفت: بارها از سوی گروهک های مختلف، تهدید شده ایم.
وی ضمن تاکید بر تروریستی بودن حادثه اخیر گفت: اما با توجه به حضور شخصیت های معتبر کشور، از جمله دکتر محمود احمدی نژاد، محمد باقر قالیباف، حجت الاسلام کروبی و.... در حسینیه رهپویان صوال شیراز، نیروهای امنیتی، عموماً نسبت به این منطقه بیش از سایر نقاط توجه داشتند، بنابراین این نیروها پیش از برگزاری نمایشگاه، به صورت کامل وسایل نمایش دهنده در این نمایشگاه را بررسی کردند.
گفتنی ست، نتایج تحقیقات کارشناسان در مورد حادثه اخیر شیراز، ظرف دو روز آینده اعلام می شود.
_______________
باز هم فرماندار محترم شهر ما بگوید لوله گاز پکیده است.آقای فرماندار اشتباه می کنید زودپز مامان امید همسایه ی حسینیه بود.