مبالغ پرداختی به بازیکنان تیم ملی فوتبال باید پس گرفته شود

بسم الله

در دیدار با اعضای تیم‌های والیبال جوانان و دوومیدانی

احمدی‌نژاد: مبالغ پرداختی به بازیکنان تیم ملی فوتبال باید پس گرفته شود

  هم اندیشی: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: هر مبلغی به بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شده، باید پس گرفته شود؛ البته این مبالغ را باید از سرمربی آنها گرفت.

 به گزارش هم اندیشی به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز یکشنبه طی سخنانی در دیدار با قهرمانان تیم والیبال جوانان و نوجوانان و تیم ملی دو و میدانی اظهار داشت: یکی از پایه‌های ورزش قهرمانی این است که سرتاسر جامعه را پر از نشاط کنیم چرا که این امر انگیزه آفرین، نیرو بخش و امید آفرین است.
وی با تاکید بر این که تاریخ ایران پر از افتخار است و تمدن بشری در همه زمینه‌ها مدیون ایرانیان است، گفت: میانگین استعداد ایرانیان بالاتر از همه دنیا است و ایرانیان در همه زمینه‌ها اول هستند.
رئیس‌جمهور همچنین با اشاره به افتخارات تیم والیبال جوانان اظهار داشت: اگر خود را باور کنید می‌توانید به مراتب بالاتری نیز دست یابید، چرا که بچه‌های ما چیزی کم نداشتند و در بسیاری جهات از جمله تکنیک و هماهنگی قوی‌تر از بقیه هستند.
وی با بیان اینکه باید خود را باور داشته باشید و روحیه خود را در مسابقات حفظ کنید، بیان داشت: برداشت من این است که این انسجام تیمی حفظ شود و انشاء الله در چند سال آینده با این ترکیب تیم برجسته‌ای در والیبال خواهیم داشت.
احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به موفقیت‌های دو و میدانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: کسب 9 مدال در این مسابقات یک افتخار در کشور به حساب می‌آید.
وی با اشاره به حضور بانوان دو و میدانی کار در این میدان گفت: حضور خانمها در این مسابقات یک کار ویژه بود چرا که آنها با حفظ وقار و شئونات اسلامی در مسابقات حاضر شده‌اند و افتخار آفریدند و به همین دلیل آنها نفر اول بودند.
رئیس‌جمهور همچنین پیشنهاد داد که به مربیان تیم ملی والیبال جوانان و تیم ملی دو و میدانی یک نشان ملی اهدا گردد.
احمدی‌نژاد همچنین ابراز امیدواری کرد که با درخشش جوانان ورزشکار نام ایران عزیز هر روز بیشتر در جهان بدرخشد.
رئیس‌ جمهور همچنین در بخشی از این دیدار در پاسخ به انتقاد سرپرست تیم ملی والیبال جوانان در خصوص تفاوت‌ قائل شدن بین قهرمانان تیم والیبال و تیم فوتبال تاکید کرد: در پرداخت پاداش‌ها نباید هیچ تبعیضی وجود داشته باشد. بازیکنان تیم فوتبال باید از والیبالیست ها یاد بگیرند.
کیومرث هاشمی در پاسخ به سؤال رئیس جمهوری، میزان پاداش به نفرات تیم ملی برای هر پیروزی را مبلغ 500 دلار عنوان کرد و رئیس در واکنش به این مسئله گفت: هر مبلغی به بازیکنان تیم ملی فوتبال پرداخت شده است، باید پس گرفته شود. البته این مبالغ را باید از سرمربی آنها گرفت.
از علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی قول گرفت به بازیکنان تیم جوانان یک ماشین پژو هدیه دهد.
قبل از شروع سخنان رئیس‌جمهور علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته این سازمان را به رئیس‌جمهور و حاضرین در جلسه ارائه کرد و از حمایت‌های بی‌دریغ احمدی‌نژاد از جامعه ورزشی تقدیر و تشکر نمود.
رؤسای فدراسیون‌های والیبال و دوومیدانی نیز گزارشی از مسابقات اخیر خود و فعالیت‌های فدراسیون مربوطه به رئیس‌جمهور ارائه کردند.

 

 

منبع: http://www.hamandishi.com/More_News.asp?id=28641