انتقاد به رسانه ملی

بسم  الله

 

 

شنیده ها حاکی از این است که صدا وسیما قرار است فیلم اخراجی های برادر ده نمکی رو به صورت سریال پخش نمایند.

خوب این فیلم یک سری معایب دارد که از حسناتش؟! بیشتر است و به نظر می آید بهتراین است که از رسانه به اصطلاح ملی پخش نشود.

روی سخن بنده با برادر ارزشی جناب مسعود خان ده نمکی است:

برادر عزیز شما در کدام جبهه می جنگیدید که ماشینتان را دزدیدند و بعد با ساز و آواز وارده منطقه شدن وبا تسامح و تسا هل فرمانده روبرو شدن. مگر جبهه رقاص خانه است آفای ده نمکی؟!

کجای جبهه عرق و ورق و دزد پیدا می شد؟ اگر شما دیدید که بنده شک دارم  دیده باشید بیاید و بگویید تا ما هم بدانیم.کسی که وارد جبهه می شد در جو معنوی محیط قرار می گرفت و اگر هم اهل کاری بود توبه می کرد.اگر منکر این قضیه می شوید به حقیر اطلاع داده تا نمونه های زنده یا عزیزانی که بعد از توبه به شهادت رسیدند را برایتان بیاورم. در شهر ما از این اشخاص کم نیستند.خدای نکرده نمی خواهم منکر انسان سازی جبهه شوم( به قول امام راحل ) ولی به این صورتی که شما به تصویر کشیدید محال است یا ما نشنیدیم ( من در آن موقع بچه بودم).

آقای ده نمکی کجا دیدید که شهیدی در جبهه هنگام جان دادن به جای ذکر مقدس یا زهرا و یا حسین سیگار طلب کند و فحاشی نماید؟ مگر شما به سفارش هالیود فیلم ساختید که از این سکانس استفاده کردید؟و هزار تا چرای دیگر که از حوصله این نوشته به دور است.

آقا مسعود خیلی دوست دارم اگر شما این مطلب رو خواندید پاسخ خودتان را برایم ارسال کرده تا از دلایلتان من باب ساخت این فیلم آگاه شوم.

 

این مطلب بهانه ای شد تا چند کلام هم با برادر ضرغامی درد دل کنیم.

برادر عزیز انتطار ندارید که جوانهای مردم بیایند و از صدا و سیما الگو برداری کنن؟ شما که در این سریالهای ماه رمضان همه چیز به مردم یاد دادین؟

 چطور میشود سر پدر زن را کلاه گذاشت ؟ چطور می شود پدررا دور زد و به سر قرار با دوست پسرمان برویم ؟ و هزار تا از این چراها و چطور ها؟

با این که هنور برای قضاوت در مورد سریالهای ماه رمضان زود است ولی تا اینجا آقای ضرغامی نکته آموزنده ای در بر نداشته است. انشاالله که از این به بعد درست شود.

 

 

 *****

عزیزانی که با این مطالب موافق هستند در قسمت نظرات، اعتراض خودشان را بنویسند.